דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח רכב השוואת מחירים 

מאת    [ 20/07/2010 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 2356 פעמים ]

בס"ד

רכב חדש? מזל"ט. עכשיו מתחילה החגיגה האמיתית.

קניית רכב אינה דבר זול. קניית רכב חדש בישראל על אחת כמה וכמה. אחוז המס המושת על רכבים חדשים כמו גם רכב יד שנייה מחו"ל) הינו מהגבוהים בעולם. ולכן, קניית רכב כרוכה בהוצאה כלכלית לא קטנה. ובכל זאת, אוטו חדש במציאות הישראלית מהווה מעין רכיב סטאטוס המשדר על מעמדו של בעל הרכב. כמאמר החכם, אדם ניכר בביתו, שעונו ורכבו. רבים מאיתנו בוחרים לקנות רכב יוקרתי ולצורך כך לעיתים רבות נעזרים בהלוואות למיניהן וכל זה בעיקר בכדי לשדר עוצמה ומעמד.

לצערנו, רבים האנשים שלא לוקחים בחשבון פרט חשוב מאוד. רכב חדש לא מסתכם רק בתשלום ליבואנית הרכב. להפך, כעת מתחיל החלק הארי של ההוצאה. לפי חוקי משרד התחבורה, החוק לפקודת ביטוח רכב מנועי, נקבע כי כל מי שמחזיק או נוהג בכלי רכב מנועי במדינת ישראל חייב לשאת תעודת ביטוח רכב תקפה אותה הוא חייב להציג לביקורת השלטונות לפי דרישה. מטרתו של חוק זה היא לכסות נזקי גוף של הנוסעים בכלי הרכב של המבוטח והולכי רגל שנפגעו עקב השימוש ברכב.

בשנת 2004 בוצע שינוי נוסף בחוק. עד לאותה שנה ביטוח רכב חובה היה קבוע ובעל תעריף אחיד. החל משנה זו נקבע כי ביטוח חובה בנוסף לביטוח רכב מקיף לא יהיו בעלי תעריף אחיד. משמעותו של חוק זה הייתה בעצם כי מעתה ואילך שוק פוליסות הביטוח פתוח לתחרות חופשית. תחרות זו גרמה להוזלת מחירים משמעותית בענף ביטוח רכב. כמו גם לחברות רבות שעטו על ההזדמנות וצצו כמו פטריות לאחר הגשם.

בעצם העובדה של קיומן של חברות ביטוח רבות טמון יתרון לבעל הרכב, משום שכעת כל חברה מנסה לשווק את עצמה, ומעלה הצעות ורעיונות חדשים בתחום הביטוח, ישנה תחרות ואי לכך גם הוזלת מחירים. אולם, מנגד ישנו חיסרון. לאדם הפשוט, שביטוח אינו לחם חוקו קשה ואף קשה מאוד להתמצא בכל הפרטים הקטנים והמושגים הטכניים הקשורים לפוליסת הביטוח. ביטוח חובה או ביטוח מקיף דורשים הבנה והתמצאות ולכן אנשים רבים מעדיפים להיעזר בסוכן ביטוח, דבר שעלול לייקר את מחיר הפוליסה.

באתר ביטוח רכב ניתן למצוא הפניות למגוון רחב של חברות ביטוח מהמובילות במשק. בנוסף ניתן למצוא באתר הסברים למונחים שונים מעולם הביטוח, שיעזרו לך להתמצא ואולי כך לשלם פחות ולהצליח לחסוך. ניתן למצוא קישורים העוזרים בחישוב יחסי לתשלום הפוליסה, כידוע גובה הביטוח משתנה בהתאם לסוג הרכב, שנת הייצור ובהתאם לבעלי הרכב ושאר האנשים העתידים להשתמש בו. קריטריונים כגון: גיל, מצב בריאותי, מספר שנות הרישיון ומספר העבירות הקודמות יכולים להוזיל או לייקר באופן משמעותי את עלות הביטוח.

באתר ביטוח רכב המקושר לעיל ניתן למצוא הנחיות, טיפים ומאמרים רבים שיעזרו לך למצוא את הפוליסה המתאימה לך במחיר המשתלם ביותר.

ביטוח רכב- אתר המציע לגולשיו השוואת מחירי ביטוח רכב מהחברות המובילות בארץ בתחום. בנוסף, מספק האתר מידע איכותי בנושא ביטוח חובה, מקיף, צד ג', ביטוח לסטודנטים ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב